CE FACEM

Despre noi

Creăm serii originale de microdocumentare de brand.

Un microdocumentar este un film scurt, de 1-2 minute, bazat pe o poveste reală.

Prin eficiența conceptului și a conținutului, este un produs care educă, inspiră și emoționează publicuri de toate vârstele.

Bazat pe autenticitate și pe o abordare cinematică, acest tip de video rămâne valabil dincolo de timp și de eticheta pe care o poartă.

În mod clar, un microdocumentar este un tip de brand video care iese din tiparele unei reclame sau unui corporate video clasic. Pentru cine este, așadar?

Construim relații pe termen lung cu branduri implicate social.

Clienții noștri sunt deschiși către a spune povești altfel. În societate, se poziționează ca inovatori și educatori. Împreună, ne dorim să pornim conversații despre educație, mediu, sustenabilitate, inovație, știință și tehnologie.

Până acum, am spus povești despre CSR campaigns (Fondul IKEA pentru mediul urban, CEZ – Electric Superheroes, Biodeck – Dobroești Compostează), Brand Portraits (Cosânzeana, Grădina Floreasca), Community Portraits / Case studies (Groupama – Portret de Asigurat), dar suntem deschiși și către alte provocări.

Hai să vorbim. Sau explorează ce am făcut până acum.