CE FACEM

Salut.

microDOX este un proiect al unui colectiv de cineaști prin care producem microdocumentare de brand. Ne dorim ca brandurile să se implice mai mult în educarea publicului, să spună povești despre comunitatea în care activează, despre oamenii cu care lucrează, despre contribuția lor la un viitor mai bun.

Lucrăm cu acele companii care aleg să producă o schimbare în societate. Împreună, creăm un context prin care publicul să se poată afilia unei cauze, să ducă mai departe o poveste de impact, să acționeze din empatie pentru o figură-model. 

Ce este un microdocumentar?

Un documentar scurt (1-2 minute), dinamic, eye-candy. Totodată, este o „reclamă curajoasă”, pentru că păstrează intenția de a vinde, de a fideliza, de a duce vorba – creând ceva util pentru societate.

Proiectul este foarte tânăr. Ideea ne-a venit acum un an și un pic, când am remarcat că diverse companii (Nike, HP, Google) au început să investească în documentare pentru a își informa fanii, pentru a îi inspira și, pe termen lung, pentru a schimba mentalități.

Așa că am adunat un mic colectiv de colegi cineaști în jurul acestei idei și am început să testăm, să vedem dacă dacă reușim să atragem și în România clienți în jurul unor povești „pe bune”. Am prins încredere după primele colaborări cu branduri profund împlicate în comunitate – sau, cum ne place nouă să le spunem, „educator brands”.

Află mai multe la o ceașcă de cafea: alina@microdox.ro