CE FACEM

Salut.

Sub umbrela microDOX se află, de fapt, un colectiv de cineaști. O echipă profesionistă, cu un background solid și experiență în producția de film, ne-am adunat aici să creăm microdocumentare de brand originale, cu un ”look” și un ”feel” de cinema.

Lucrăm cu acele companii care aleg să producă o schimbare în societate. Împreună, creăm un context prin care publicul să se poată afilia unei cauze, să ducă mai departe o poveste de impact, să acționeze din empatie pentru o figură-model. Facem filme despre comunitate, despre oameni care inspiră, despre echipe harnice, despre idei luminoase, despre un viitor mai bun.

Ideea ne-a venit în 2018, când am văzut că niște companii care ne plac încep să se folosească de documentare în comunicarea ideilor și proiectelor lor. Putem să atragem și în România clienți care să creadă în poveștile „pe bune”? Noi credem că da. Și de aceea construim relații pe termen lung cu branduri implicate social — pe care noi le numim, fără rezerve, educator brands.

Un microdocumentar este un film documentar scurt (2 minute), dinamic, eye-candy, care dăruiește societății un produs util. Totodată, este o „reclamă curajoasă”, pentru că păstrează intenția de a vinde, de a fideliza, de a duce vorba.

Suntem pe aceeași frecvență? Hai să vorbim.